thebuffermaster

Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

Sveriges National dag...

Av David Bjuhr - 6 juni 2013 23:16

Idag har jag varit ute och fiskat med derrick och sedan har vi varit på stan och sånt men när vi var och fiska så kastade han draget åt typ åt sidan så de åkte fast på andra sidan så fick man gå och hämta det var ganska drygt men ändå haha!, Sedan har vi bara varit mycket ute och cyklat och pratat och sådant haha.., ääh glömt mkt annat osv osv osv... iallafall redigerar när jag kommer på puss hejs. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av David Bjuhr - 22 juni 2013 21:36

Har varit i Grekland med Mamma & Pappa så har ej skrivit nå typ på bloggen haha, var ganska chill där men badade bara engång blöö, gillar inte alls att bada så solade typ helatiden och så vandrade vi runt och kollade på grejjer tog bilder och filmade...

Av David Bjuhr - 11 juni 2013 21:13

Vi börjar med måndag, Vaknade före åtta och for sen till skolan för att träffa mackan som kommer med buss t skolan, sedan så chillade vi med David Alasow & pratade lite lungt sedan så lyssna vi på musik och sedan ringde magge och han kom dit sen gick...

Av David Bjuhr - 9 juni 2013 21:19

Haha okej vad gjorde man igår..juste jag var med Kalle ett tag och sedan for vi på gymmet sen skulle vi fara ut men han orkade ej fara ut så jag ringde några andra polare så for jag ut med de och cyklade vi hittade på ganska så roliga saker vi for ru...

Av David Bjuhr - 7 juni 2013 23:50

Idag har jag varit ute och cyklat och träffat några kompisar ex. Ellinor J, Sakari och några andra. Sen efter det så for jag hem och åt nå kyckling och ris och for ut direkt efter och träffade Sakari igen sen for jag till alexander och hämtade upp ...

Av David Bjuhr - 5 juni 2013 21:48

Idag har vi bara chillat lämnade in min mac på skolan och sen så gjorde vi typ inget mera bara städade ur våra skåp. Sedan for jag och bada skulle visa att jag kunde bröst sim, klarade de antar jag & rygg sim.. xD haha lärt mig att simma.. inte så ...

Presentation

Hej, jag heter David. Jag är bäst och mer får du läsa på min blogg ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards