thebuffermaster

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av David Bjuhr - 4 juni 2013 22:41

Idag har jag har de inte hänt så jätte mycket faktiskt om jag ska vara ärlig började med att vi hade No/Tk på morgonen som var ganska chill lektion och började skriva lite om en lampa vi hade gjort i tekniken, så det tog typ hela lektionen så efter det hadde vi hkk , vi gjorde Chokladfondant blev super gott, haha men orkar ej berätta allt men sedan så hade jag och polarna bestämt att fara hem till mig och fixa våra frisyrer så for vi hem och klippte oss hemma hos mig.

Blev nöjd med mitt iallafall, och marcus också ! =) sedan så for vi till gymmet 45minuter pass blev det iallafall sen tog vi och chillade i skolan och lyssna på lite musik och pratade med varandra för att vänta in avslutnings middagen   

Det var super god mat & efter rätt! Och sen hände det inte så mkt mer   

Presentation

Hej, jag heter David. Jag är bäst och mer får du läsa på min blogg ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards