thebuffermaster

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av David Bjuhr - 9 juni 2013 21:19

Haha okej vad gjorde man igår..juste jag var med Kalle ett tag och sedan for vi på gymmet sen skulle vi fara ut men han orkade ej fara ut så jag ringde några andra polare så for jag ut med de och cyklade vi hittade på ganska så roliga saker vi for runt stan och över allt typ. sedan så for jag hem och käkade grillad kyckling eller vad de nu var med potatis sallad, sen for jag ut igen och for sedan till Kalle för att hämta han så for vi hem till mig och då sov han över hos mig

sen satt jag uppe och typ gjorde lite galna saker hemma kopplade ström kablar och allting sen exploderade jag typ en lampa man gjort förut hahaha, de flög och blixtrade el stötar och sånt haha sen så började jag... slicka i vägg uttag och se hur farligt de var men de hände ej så mkt, men synd att de var lite smått skydd men om vi hade tagit bort de där jävla plast skyddet skulle jag nog dött hahaha, aja men sen så blev jag emo på natten och.. gjorde ltie grejs ;s


Men iallafall efter det så skrev jag med Alicia typ halva natten och de var kul sen somnade jag och sen på morgonen så vaknade jag av att någon jävel körde en gräs klippare och Kalle var redan vaken typ och kollade in i sin dator så blev less så försökte somna om, men gick ej hatar ljudet av gräsklippare speciellt när man blir väckt av de.
 Sen så senare efter vi hade ätit frukost så for vi till hans mormor & morfar och käkade där och sen spelade vi chicago och sånt, och grattade Kalle's & Alicia's Storebror i efterskott    haha var jätte kul iallafall så sen började jag ge mig el stötar från en .... el raket? som man dödar flygor med osv.. haha! var ganska kul men märkte att de kändes mera på fingertopparna än på hela handen haha! sen så lyssnade vi på musiken ett tag & sedan var klockan ungefär 18 eller något så for vi hemmåt och jag for ut på engång och mötte Derrick, sen for vi runt stan och så sen for vi hem och sen när jag kom hem såg jag klart en film som jag ville se, sen packade jag lite till Piteå resan tills imorgon., sen har jag duschat och nu lyssnar jag bara på musik och chillar haha.

Presentation

Hej, jag heter David. Jag är bäst och mer får du läsa på min blogg ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards