thebuffermaster

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av David Bjuhr - 3 juni 2013 19:32

Idag för sov jag mig på morgonen så fick lite panik när mamma kom in i mitt sov rum och frågade vad jag gjorde kvar i mitt rum så sa hon vad klockan var, rusade upp och klädde på mig snabbt och tog på mig de snabbaste jag hittade och for till skolan så direkt när man kommer till skolan så sitter marcus & marcus och chillar utan för bilden och säger: här kommer han, haha ganska kul, sen så har de varit ganska chill dag idag, typ inge skol arbete nästan bara chill, sen så på en rast for vi och köpte vatten melon fy satan vad gott de var     sedan så har vi haft ett prov på matte eller de som typ tyckte de gick dåligt förra gången gjorde om, så gjorde jag om det och klarade iallafall ekvationer och sånt bl.a & sen hade vi också en muntlig redovisning i engelskan, gick rätt så bra iallafall klarade mig som tur var.., sedan efter vi slutat så for vi jag och marcus hem till mig och lämnade min väska och så bytte jag till foppa tofflor, sen for vi och gymma, riktigt skönt gym pass de var idag också! =) börjat följa efter schema men schemat var ganska likt de vi alltid gjort så var inte så stor förändrig men de var riktigt skönt att få träna & nu ligger jag hemma i sängen och skriver detta & är på facebook och tänker chilla resten av kvällen antar jag =) , jätte fint väder ute idag också! <19:32>


Sedan vid ungefär 20:30 tiden for jag ut för att jag blev less att vara ute men precis då fick jag ett medelande om jag ville vara med Alicia & Sabina och köra Sanning Eller Konka, så jag for till deras park och körde Sanning/Konka med de, haha var kul,sen så gick vi in till Alicia och typ haha, ewww. de började sminka mig var ganska så roligt ändå, något måste man väll göra lite kul att göra lite om växling då & då hahahaha #Yolo så nu kom jag hem tio tiden och nu ska jag göra de som jag skrev tidigare bara chilla på Facebook & skype , sen skriva lite på en novell som ska typ vara klar imorgon, så måste verkligen ha fantasi och komma på något har faktiskt börjat den, så hoppas de ploppar upp något mera i min skalle som jag kan skriva om haha!   

Presentation

Hej, jag heter David. Jag är bäst och mer får du läsa på min blogg ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards