thebuffermaster

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av David Bjuhr - 11 juni 2013 21:13

Vi börjar med måndag, Vaknade före åtta och for sen till skolan för att träffa mackan som kommer med buss t skolan, sedan så chillade vi med David Alasow & pratade lite lungt sedan så lyssna vi på musik och sedan ringde magge och han kom dit sen gick vi bara runt och for sedan till bussarna och åkte t piteå. somnade påvägen dit som jag alltid gör på 1itmmas+ resor.., haha sen får man sådan jävla huvudvärk men de gick väll bra tillslut var väll hyfsat , men ganska så tråkigt, men var ganska så kul att bada och chilla från skolan ett tag sedan käkade vi grillade hamburgare och sånt, sen fick så himla tråkigt så vi for till stugan och chillade och sen blev vi ganska uttråkade och såg lite tv.. men var bara massa skit på tv ex.. simpson haha, jävla gul skaft.., haha, sedan så for jag och magge ut och jogga ett tag sen for vi in och ut igen till en lekplats som fanns där och gick runt och inspekterade och så sen gick vi in igen och sov.

Nästa dag.., så vaknade vi och skyndade oss till frukosten åt ganska så mycket man var aboslut inte hungrig efteråt kan man lätt säga. sen for vi och städade stugan och for sedan in till stan, vi kollade runt på kläder och sånt, sen så träffade man en tjej osv osv. haha ohwell, det var de bästa på denna resa antar jag   


sedan så for for vi hem.. mackan stannade hos mgi till 18:20 vi var ute på stan tills dess sedan for jag hem och fixade lite grejs och duschade sedan for jag ut igen, träffade Alicia & Sabina, pratade och gick med från Alicia till Sabina, haha var iallfall ganska så jävla kallt ute också.. hoppas de blir varmare igen som de var förr, ohwell, ledig imorgon så undra om de blir mycket och skriva om då!   

Presentation

Hej, jag heter David. Jag är bäst och mer får du läsa på min blogg ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards